azizal's blog - Info info unik dan menarik

Info info unik dan menarik , artikel unik

Winamp 5.601


WinAmp 5.3 took some long-needed steps to improve the old-school media player, with support for AAC encoding, CD burning, and a robust file-management system. WinAmp 5.56 ups the ante with strong support for portable devices, including iPods, the ability to sync non-DRMed files to your PC from your device, an optional new interface layout and a built-in browser for media discovery.
We liked that clicking on an artist's name will get you related headlines and Web sites in a separate pane. There's also Podcast support, device synchronization that lets you tweak the sync list while in progress, and continued support for AOL's excellent Shoutcast. The new Bento layout is worth mentioning, too, because it gets the venerable llama away from the old modular format. The joined panes for the browser, media player, artist list, album list and more make WinAmp instantly more visually appealing. There's also an Auto-Tag feature, which will download metatags from the Gracenote database, and Winamp's proprietary music scrobler called Orgler, with links back to AOL Music.
If you want MP3 encoding and full-speed CD burning, you have to shell out $19.95 for the Pro version. However, there are other problems. Automatic album art download support is spotty at best. More importantly, there are some stability issues when playing videos, and occasional program crashes were far more common than they should be.
WinAmp 5.56 is no iTunes killer--not yet. It has become, however, a strong alternative and should be of interest to those looking for something with more meat on its bones. Llama meat, that is.
Terjemahan Indonesia :
WinAmp 5.3 mengambil beberapa langkah panjang dibutuhkan untuk meningkatkan pemain lama-sekolah media, dengan dukungan untuk AAC encoding, CD burning, dan sistem file-manajemen yang kuat. WinAmp 5,56 ante up dengan dukungan yang kuat untuk perangkat portabel, termasuk iPod, kemampuan untuk file sync non-DRMed ke PC Anda dari perangkat Anda, tata letak antarmuka opsional baru dan built-in browser untuk penemuan media.
Kami menyukai bahwa mengklik nama artis akan membuat Anda headline terkait dan situs Web dalam jendela terpisah. Ada juga mendukung Podcast, sinkronisasi perangkat yang memungkinkan Anda men-tweak daftar sync sementara dalam penyelesaian, dan dukungan terus selama Shoutcast sangat baik AOL. Tata letak Bento baru layak disebutkan juga, karena mendapatkan llama terhormat jauh dari format modular lama. Panel bergabung untuk browser, media player, artis daftar, daftar album dan lebih membuat WinAmp langsung lebih menarik. Ada juga fitur Auto-Tag, yang akan mendownload metatag dari database Gracenote, dan scrobler musik milik Winamp yang disebut Orgler, dengan link kembali ke AOL Music.
Jika Anda ingin encoding MP3 dan CD burning kecepatan penuh, Anda harus keluar $ 19,95 untuk versi Pro. Namun, ada masalah lain. Otomatis dukungan seni album download jerawatan di terbaik. Lebih penting lagi, ada masalah stabilitas beberapa saat bermain video, dan crash program kadang-kadang jauh lebih umum dari yang seharusnya.
5,56 WinAmp ada pembunuh iTunes - belum. Hal ini telah menjadi, bagaimanapun, suatu alternatif yang kuat dan harus menarik bagi mereka yang mencari sesuatu dengan daging lebih pada tulang-nya. 
Thanks to CNET

0 Komentar untuk "Winamp 5.601"

Followers

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info